نماینده، ولی فقیه در استان کرمان از رسانه‌ها خواست در شرایط فعلی با دلسوزی سعی در حفظ وحدت جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه وامام جمعه کرمان درضیافت افطار فعالان رسانه‌ای استان کرمان ضمن قدردانی از نقش آگاهی بخش رسانه ها گفت: درجنگ اقتصادی و فرهنگی واقع شده ایم و لذا باید ساز وکارمناسب دربرابر این موقعیت را بدست آوریم.

وی افزود: علی رغم آنچه بنظرمی رسد و بنا به قرآئن موجود و تحلیل تحلیلگران عملا هیچ جنگ نظامی نخواهیم داشت و دشمن خیال ورود به چنین جنگی را ندارد.

امام جمعه کرمان بیان داشت:، اما شرایط جنگ اقتصادی وجنگ نرم دشمن بسی سخت تر از جنگ نظامی است.

وی اظهارداشت:رسالت مطبوعات رسالتی ممتاز و بی بدیل است و باید مواظبت شود که در این حوزه  از طرف دیگر قضیه دچارآسیب نشویم.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان افزود: رسانه ها باید ضمن مطرح کردن مشکلات و راهکار‌های رفع آن مراقبت کنند که به سود دشمن حرف نزنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهارکرد: قطعا باید مردم را با شرایط جنگ اقتصادی آشنا کرد وبرای نظام ومردم به عنوان سرمایه انسانی، دلسوز بود.

امام جمعه کرمان بیان داشت: بعضا صحبت‌هایی در دخالت مستقیم رهبر در این شرایط می‌شود که درست نیست، زیرا ما دارای قانون اساسی با شرح وظایف مشخص هستیم.

وی تصریح کرد:قانون اساسی کشورما یکی از قوی‌ترین قانون هاست هرچند در نزد مردم رهبری از نظر شرعی دارای قدرت و اختیاراتی است، اما نباید وظایف و اختیارات قانونی افراد در هر رده از جامعه  فراموش شود.

وی از رسانه‌ها خواست در شرایط فعلی با دلسوزی سعی در حفظ وحدت جامعه داشته باشند.

دراین نشست تعدادی از نمایندگان رسانه‌های استان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند انتقاد از وضعیت کاغذ و رانت در این حوزه بی توجهی به فیک نویسان درجامعه، ضرورت استفاده از کارکرد‌های فرهنگی مساجد وحوزه‌های علمیه وحذف قلیان ازجمله درخواست‌های اصحاب رسانه بود.

اقامه نماز جماعت وصرف افطار به میزبانی حجت الاسلام علیدادی سلیمانی پایان بخش این برنامه بود.

انتهای پیام/ی

افطاری اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در کرمان
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار