مراسم گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمانشاه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خیرین برگزار شد.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بابک ترابی مدیرعامل ستاد دیه استان کرمانشاه بااشاره به تشکیل ۲۶۶ پرونده جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه طی سال گذشته، گفت : پس از تشکیل جلسات و بررسی‌هایی که داشتیم، از این تعداد ۱۸۶ پرونده جهت پیگیری مورد تصویب قرار گرفت.

وی گفت : در نهایت نتیجه فعالیت‌های ستاد دیه استان در سال گذشته منجر به آزادسازی ۱۵۹ زندانی جرائم غیر عمد شد که از این تعداد ۲۹ زندانی را با انجام مذاکره و بدون پرداخت پول به شکات آزاد کردیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان رقم کل بدهی ۱۳۰ زندانی دیگر را ۱۷۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: باتوجه به تاکیدی که روی بحث ترویج روحیه گذشت و عفو بین مردم داشتیم، از این مبلغ نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال را از شاکیان تخفیف گرفتیم.

وی اضافه کرد: همچنین ستاد دیه کشور نیز در سال گذشته یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به استان کمک کرد.

ترابی در ادامه گفت: میزان تسهیلاتی که از طریق بانک‌های عامل به زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت کردیم تا با آن بدهی خود به شکات را پرداخت کنند نیز ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

۱۸۶ پرونده جهت پیگیری مورد تصویب قرار گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.