استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وزیر بهداشت برای توسعه بخش سلامت استان قول مساعد داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال نشست با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بررسی مباحث مربوط به توسعه بخش‌های بیمارستانی، اورژانس هوایی و خانه‌های بهداشت استان مقرر شد وزارتخانه بهداشت و درمان برای تسریع بخشی در حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی، تأکید بر تکمیل تجهیزات بیمارستان تازه تأسیس بروجن را از مهمترین دستاورد‌های این نشست بیان و اضافه کرد: بنا بر قول وزیر بهداشت، طی چهار ماه آینده این بیمارستان به بهره برداری خواهد رسید.

عباسی با گرامیداشت یاد پرسنل اورژانس هوایی جانباخته در عملیات امدادرسانی، تصریح کرد: با توجه به اینکه اسفندماه سال گذشته، سانحه ناگوار سقوط اورژانس هوایی در استان رخ داد، وزیر دستور تأمین بالگرد جایگزین آن را صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، راه اندازی خانه‌های بهداشت در مناطق عشایرنشین، شبانه روزی کردن تعدادی از مراکز درمانی، تکمیل ساختمان دانشکده پرستاری، ارتقای سی تی اسکن بیمارستان کاشانی و تامین بخشی از عتبار مورد نیاز برای تکمیل کلینیک بیماران خاص را از دیگر دستاورد‌های این نشست برشمرد.

انتهای پیام/خ

بالگرد اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری تأمین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.