امیر محمد رشیدی جوانی است که شب اول ماه رمضان بعد از اعتراض به سگ گردانی یک فرد مجروح شد.

عیادت خانواده شهدا از مجروح آمر به معروفی که چاقو خورد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر محمد رشیدی جوانی است که شب اول ماه رمضان بعد از اعتراض به سگ گردانی از سوی صاحب سگ با ضربات چاقو مجروح شد. او اکنون در بیمارستان بستری است.

بعد از این اتفاق جمعی از خانواده شهدا از او عیادت کردند. خانواده شهیدان رسول خلیلی، احمدی روشن، محمدحسین حدادیان از آن جمله هستند. همچنین امیر عباسی و میثم نادی از مداحان اهل بیت (ع) از این جوان آمر به معروف عیادت کردند. امیر محمد رشیدی در بخشی از این ویدئویی که در ادامه این خبر می بینید، گفت: تا آخرین قطره خونم این مسیر را ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکرادلو
۱۵:۰۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
واقعا ازامیرمحمد رشیدی تشکرمی کنیم باید در مقابل این آدم های از سگ کمترایستاد و به پای میزمحاکمه آورد تا شاهد این جور وقایع نباشیم.بی حجابی بی بندباری و سگ گردانی جایی درمملکت اسلامی نداره .....!؟یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر این یک منکر است و کار زشتی است چرا جلوش رو نمی گیرند. واقعاً صحنه های بدی رو می بینم از کسی که سگی رو با خودش آورده بیرون و در خیابان و کوچه می گرداند. از نظر بهداشتی اصلاً صحیح نیست. لطفاً فکری بکنید.