استاندار اصفهان گفت:نیاز است عزم کلانی برای حل مشکلات صنعتگران به وجود آیدکه هنوز عزمی برای حل این مشکلات در مدیران و مردم به وجود نیامده‌ است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در نشستی با صنعتگران و فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی رازی اظهار کرد: امروز جمع شدیم تا درد دل صنعتگران را بشنویم و تا جایی که ممکن است نسبت به حل مشکلات واحد‌های صنعتی اقدام کنیم.

وی افزود: هدف برگزاری چنین جلساتی این است که در جهت اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری یعنی "رونق تولید" در جایگاه عمل و اقدام اجرایی گامی برداریم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز مقصر مسائل به وجود آمده ترامپ است گفت: ریشه بسیاری از مشکلاتی که برای ارز به وجود آمده، ترامپ است. باید مشکلات را ریشه‌یابی کنیم و شرایط خاص را در نظر بگیریم.

رضایی افزود: همه محدودیت‌هایی که در ادارات و بانک‌های مختلف وجود دارد به دلیل قوانین بالادستی و شرایط کشور است نه اینکه مدیران و کارمندان بخواهند با صنعتگران مقابله کنند و مانعی برای آن‌ها باشند.

وی اضافه کرد: حل مسائلی که وجود دارد وظیفه مدیران استانی است، اما هنوز عزمی برای حل این مشکلات در مدیران و مردم به وجود نیامده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نیاز است عزم کلانی برای حل مشکلات صنعتگران به وجود آید گفت: باید همه شرایط در نظر گرفته شود، بخشی از مشکلات تقصیر خودمان است.

رضایی افزود: مدیران به قوانینی که در کار و تامین اجتماعی دست‌وپاگیر صنعتگران شده است آگاه نیستند.

وی اعلام کرد: من به همراه معاون اقتصادی و معاون توسعه منابع بدون نیاز به وقت قبلی از ساعت ۱۵ تا ۱۸ روز‌های یکشنبه در استانداری اصفهان آماده پاسخگویی در حوزه صنعت، معدن و بازرگانی هستیم.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاسیس زیرگذر شهرک صنعتی رازی باید با مشارکت اداره راه و شهرسازی و شهرک‌های صنعتی و همچنین فرماندار شهرستان شهرضا انجام شود.

وی تاکید کرد: صدور مجوز برای حفر چاه آب مشکل است، پیشنهاد می‌کنم در صورت امکان برای رفع مشکل آب شرب شهرک رازی چاه خریداری شود.

استاندار اصفهان و هیئت همراه وی امروز سه شنبه -۲۴ اردیبهشت‌ماه- از شهرک صنعتی رازی واقع در شهرستان شهرضا دیدن کردند و پای درددل صنعتگران این شهرک نشستند.

پیش از این استاندار اصفهان از شهرک‌های صنعتی جی و مورچه خورت استان بازدید کرده بود.

انتهای پیام/م

 

نشست استاندار اصفهان  با صنعتگران و فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی رازی شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار