مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: پیک امید کتابخانه سیار کانون به روستای سید شریف شهرستان باوی رسید.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در قالب طرح امداد فرهنگی پیک امید در روستای محروم سید شریف شهرستان باوی به اجرا برنامه‌های فرهنگی و هنری پرداختند.

وی بیان کرد: کتابخانه سیار کانون با همکاری آموزش و پرورش، برای دانش آموزان دبستان مصطفی خمینی (ره) روستای محروم سید شریف برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا کردند.

کیانی اذعان داشت: در این طرح مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری مدیر و معلمان این دبستان، با حضور دانش آموزان این مدرسه روستایی، ایستگاه‌های نمایش فیلم، قصه‌گویی، سرودخوانی، بازی و سرگرمی و نقاشی را برگزار کردند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در بخش پایانی این طرح از سوی کانون، به تمامی دانش آموزان کتاب هدیه داده شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در راستای توسعه عدالت اجتماعی از آبان ماه سال ۱۳۹۷ با همکاری آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌های هم‌سو در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» اقدام به اعزام کتابخانه‌های سیار خود به روستا‌های محروم و مناطق کم برخوردار کرده است.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان ۶ کتابخانه سیار دارد که در مناطق روستایی و کم برخوردار شهری خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/گ

امداد فرهنگی در مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.