فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری قاتل فراری دو شهروند جیرفتی در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:در پی قتل ۲ نفر از شهروندان با شلیک سلاح گرم در تیر ماه ۱۳۹۲ در یکی از محله‌های سطح شهر و فرار قاتل از صحنه جرم، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صحنه جرم ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت قاتل را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند، اما با توجه به اینکه متهم محل اختفای خود را دائما تغییر می‌داد دستگیری وی به کندی پیش می‌رفت.

وی تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه این متهم فراری شناسایی و وی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این قاتل در تحقیقات پلیس به قتل ۲ نفر از شهروندان به انگیزه اختلاف خانوادگی و درگیری قبلی اعتراف کرد و با تکمیل پرونده راهی مرجع قضایی شد.

این مقام انتظامی گفت: مردم مطمئن باشند اینگونه پرونده‌ها تا زمانی که متهمان اصلی آن‌ها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند همچنان باز بوده و حتی اگر سال‌ها طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پیگیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان ضمن ابراز تاسف از حادثه تلخ قتل ۲ شهروند به سبب اختلاف خانوادگی به جوانان توصیه کرد: در لحظه عصبانیت با بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت باری نزنند و لذت یک عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.
انتهای پیام/ی

حادثه تلخ قتل ۲ شهروند جیرفتی به سبب اختلاف خانوادگی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار