مدیر مرکز پژوهش خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت:طرح‌ها و برنامه‌های صورت گرفته در مناطق ۱۵ گانه شهرداری براساس نظر سنجی شهروندان و مطالعات کارشناسی صورت می‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید ابراهیمی مدیر مرکز پژوهش خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان در خصوص نیاز‌های اجتماعی شهروندان و چگونگی لحاظ شدن این نیاز‌ها در برنامه‌های شهرداری عنوان کرد: نیاز سنجی در سطح محلات و مناطق ۱۵ گانه و اجرای برنامه‌های متناسب با نظرات مردم یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کارشهرداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به آغاز فصل بودجه ریزی که از اواخر مهر ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: فرایند برنامه نیاز سنجی شهروندان از ابتدای سال آغاز می‌شود که به صورت پیمایشی و یا سامانه تلفنی ۱۳۷ در خصوص موضوعات عملکردی شهرداری مانند نظافت شهر، احداث پل عابر پیاده رو، معابر، امنیت شهر، فضای سبز و زیبایی شهری، بازیافت و سایر مسائل شهر صورت می‌گیرد.

مدیر مرکز پژوهش خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان اضافه کرد: پس از آنالیز و بررسی این نظرات، اولویت بندی‌های نیاز در محله، منطقه و در نهایت در سطح شهر بدست می‌آید که این گزارشات یکی از ورودی‌ها در جلسات بودجه در مناطق و معاونت‌های شهرداری است.

وی در پایان گفت: غیر از نیاز سنجی در محلات، مطالعات کارشناسی و الزامات طرح تفصیلی نیز مبنایی برای شهرداری است تا بر این اساس طرح‌های مورد نیاز عمرانی، فضای سبز و... در هر محله یا منطقه اجرا شود.


انتهای پیام/م

اجرای طرحها وپروژه ها با نظر سنجی از شهروندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.