نایب رئیس بانوان فدراسیون گفت: در مسابقات آسیایی انتظار معجزه نداریم، اما باید از دوره قبل بهتر ظاهر شویم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، متین زبردست نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال، در خصوص روند آماده سازی تیم ملی والیبال بانوان اظهار کرد: بازیکنان حاضر در اردو روند رو به رشدی داشته اند و برنامه‌ها طبق برنامه ریزی که از پیش بوده انجام شده است. اردو‌ها از اسفند سال گذشته شروع شده که تا دیروز این اردو‌ها ادامه داشته اند. همچنین ۶ اردو دیگر نیز پیشبینی شده است و در جلساتی که با کادر فنی داشته ایم، آن‌ها نیز از روند اردو‌ها راضی بوده اند.

زبردست: در مسابقات آسیایی انتظار معجزه نداریم / بزرگترین دغدغه ام مربی خارجی است

چند بازی تدارکاتی در خارج از کشور خواهیم داشت

او در خصوص اینکه بازی تدارکاتی هم پیشبینی شده است تصریح کرد: بله بازی تدارکاتی هم در نظر گرفته ایم و فقط منتظر تایید از سوی کشور مبدا هستیم و پس از فرستادن دعوت نامه، ما به آن کشور‌ها سفر خواهیم کرد.

دختران لژیونر والیبالیست داریم

او در خصوص تعداد و عملکرد دختران لژیونر ایرانی در خارج از کشور تاکید کرد: ما ۳ لژیونر ایرانی داریم که در باشگاه‌های کشور ترکیه بازی می‌کنند. هر چند که در لیگ برتر ترکیه بازی نمی‌کنند، اما در سطح زیرگروه‌های لیگ برتر بازی می‌کنند. او ادامه داد: این افراد اولین سالی بود که در خارج از کشور بازی می‌کردند و حتما در آینده به سطح کیفی بالاتری می‌رسند.

در مسابقات قهرمانی آسیا انتظار معجزه نداریم

زبردست در خصوص اینکه پیشبینی میشود در رقابت‌های قهرمانی آسیا دختران ایرانی چه جایگاهی به دست می‌آورند گفت: ما انتظار معجزه نداریم، اما هر نوع امکاناتی را از طرف فدراسیون در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار داریم و انتظار داریم تا نسبت به دوره گذشته عملکرد بهتری داشته باشند.

زبردست: در مسابقات آسیایی انتظار معجزه نداریم / بزرگترین دغدغه ام مربی خارجی است

بزرگترین دغدغه ام آوردن مربی خارجی است

وی درباره اینکه تیم ملی به مربی خارجی نیاز دارد یا نه تصریح کرد: بزرگترین دغدغه من حضور مربی خارجی است و از لحظه ورودم به فدراسیون دنبال این موضوع بودم و موافقت سرپرست فدراسیون را نیز به دست آوردم و در ماه‌های آینده خبر‌های خوبی را خواهیم شنید.
او در پاسخ به این سوال که مربی آینده تیم ملی اهل کدام قاره است گفت: تعداد مربیانِ زن برای والیبال در دنیا بسیار کم است و دنبال مربی هستیم که دارای رزومه باشد و شاید سراغ مربی اروپایی نیز برویم.

لباس جدید دختران والیبالیست ورزشی‌تر است

زبردست درخصوص لباس تیم ملی که به تازگی مورد تایید قرار گرفته شده گفت: این موضوع باعث خوشحالی همه شد چراکه این لباس ظاهر ورزشی بیشتری دارد. لباس‌های قبلی نیز خوب بودند، اما ظاهر ورزشی مناسبی نداشتند و حالا از وزارت ورزش تشکر می‌کنم که مشکلات بانوان را در میادین بین المللی کاهش دادند. وی افزود: لباس‌های جدید چیزی حدود ۴۰۰ گرم از لباس‌های قبلی سبک‌تر است و حالا حرکت کردن را برای دختران والیبالیست راحت‌تر کرده است.

تیم‌های بیشتری به لیگ والیبال بانوان اضافه می‌شوند

وی در خصوص رقابت‌های لیگ برتر والیبال نیز خاطرنشان کرد: ابتدا باید ببینیم چند تیم در این رقابت‌ها حضوردارند و ما رایزنی‌های لازم را از سال قبل انجام دادیم و با باشگاه‌هایی که توانایی تیمداری در لیگ برتر را دارند صحبت کردیم. حالا نیز منتظر چند باشگاه جدید هستیم، البته که چند باشگاه هم تا به حال جواب داده اند. تیم دانشگاه آزاد اسلامی حضور خود را اعلام کرده است و باشگاه سایپا نیز احتمالا اضافه می‌شود.


بیشتر بخوانید:

نقطه مشترک فدراسیون‌های والیبال و فوتبال چیست؟/ به نام بانوان به کام آقایان!دومین پیروزی دختران ایران در نبرد آسیایی

ایران ۳ – قزاقستان ۲ / شروع غرورآفرین دختران والیبال در آسیا


انتهای پیام/

صحبت های نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار