متهم سگ آزار کوچصفهانی با حکم دادگاه عمومی به ۶ ماه یادگیری شیوه ارتباط مناسب و احترام به حقوق حیوانات محکوم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدعلی صدیق عربانی، رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: با حکم دادگاه عمومی کوچصفهان حکم قطعی متهم سگ آزار صادر شد.

وی با اشاره انتشار فیلمی در فضای مجازی مربوط به سگ آزاری در سال گذشته از شناسایی، پیگرد قضایی و محکومیت فرد سگ آزار خبر داد و افزود: شخصی که در یک اقدام غیر انسانی سگ شکاری خود را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با شکایت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان به گذراندن یک دوره آموزشی ۶ ماهه یادگیری شیوه ارتباط مناسب و احترام به حقوق حیوانات محکوم شد.

رئیس روابط عمومی محیط زیست گیلان اظهار کرد: فردی که در یک اقدام غیر انسانی سگ خود را مورد آزار و شکنجه قرار داده بود، پس از دستگیری با حکم دادگاه عمومی کوچصفهان ملزم شد تا با حضور در اداره حفاظت محیط زیست گیلان هر هفته به مدت ۲ ساعت و به مدت ۶ ماه آموزش‌های یادگیری شیوه رفتار و ارتباط درست ضمن رعایت حقوق حیوانات را فرا گیرد.

صدیق عربانی تصریح کرد: گزارش نحوه حضور متهم و آموزش ها، به صورت گزارش ماهانه توسط اداره حفاظت محیط زیست گیلان به مرجع قضایی مربوطه ارسال خواهد شد.

وی از دستگاه قضایی بخش کوچصفهان به دلیل توجه ویژه به این پرونده و برخورد قاطع با متخلفان جرائم محیط زیستی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

۶ ماه یادگیری احترام به حقوق حیوانات، حکم سگ آزار کوچصفهانی

برچسب ها: دادگاه ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.