فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴۱ تن برنج خارجی قاچاق در شهرستان بابل خبر داد.

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع انواع برنج خارجی قاچاق از سوی فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی بابل، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کالای قاچاق از سوی متهم شدند.

سردار میرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران با حضور نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، در بازدید از انباری متعلق به متهم ۴۱ تن انواع برنج خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز واردات کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: پس از تحویل برنج‌های مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان، متهم نیز با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا است، گفت: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است.

سردار میرفیضی پدیده قاچاق را ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی‌های ملی برای رشد و بالندگی کشور دانست و افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا نیز اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

برنج‌های قاچاق در شهرستان بابل به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.