رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از برگزاری لیگ ملت‌های والیبال جهان در شهر ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علیزاده امامزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ظهر امروز  در  صحن شورای شهر گفت: ۲۴ خرداد زمان برگزاری لیگ ملت‌های جهان در شهر ارومیه است و این مسابقات تا ۲۶ خرداد  با حضور تیم‌های ملی ایران، لهستان، روسیه و کانادا برگزار می‌شود.
 
علیزاده امامزاده ادامه داد: مدیریت شهری با تمام توان در راستای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تلاش نموده است و فضای شهر را با نصب المان‌های ورزشی آماده سازی می‌کند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حضرت پور، شریفی، عبادی پور، معروف، توخته و صالحی بازیکنان ارومیه‌ای هستند که در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارند و این نشان از قدرت والیبال شهر ارومیه را نشان می‌دهد و امید می‌رود از فرصت‌های این مسابقات در جهت معرفی زیبایی‌ها و سرمایه‌های شهر ارومیه به جهان نهایت بهره برداری را ببریم.
 
وی در ادامه سخنانش افزود: رنگ آمیزی چراغ‌ها، راهرو‌ها، نصب دوربین‌های مدار بسته، آماده سازی محوطه بیرونی سالن، نصب المان‌های ورزشی، هماهنگی با صدا و سیما، تدابیر نیرو‌های امنیتی و منعقد نمودن قرارداد هتل برای تیم‌ها از اقداماتی هستند که مدیریت شهری انجام داده است.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری مسابقات لیگ ملت ها در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.