شهردار اراک از بدهی سه هزار میلیارد ریالی شهرداری برای انجام تعهدات عمرانی در شهر خبر داد.

بدهی سه هزار میلیارد ریالی شهرداری اراک  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محمد کریم شفیعی، شهردار اراک گفت: عملیات اجرایی ساخت پل‌های شریعتی، شهید صیدی و ورزش سالهاست که آغاز شده، اما بهره برداری از آن‌ها تاکنون محقق نشده است، زیرا شهرداری سه هزار میلیارد ریال برای انجام تعهدات عمرانی از جمله ساخت پل‌های متعدد در شهر بدهی دارد.

شفیعی افزود: شهرداری اراک ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سند بدهی ثابت، ۸۳۰ میلیارد ریال بدهی به بانک شهر، ۲۲۰ میلیارد ریال بدهی آب، ۱۷۰ میلیارد ریال بدهی برق و ۸۰ میلیارد ریال بدهی گاز و ۳۰۰ میلیارد ریال به پست بانک بابت خرید اتوبوس بدهکار است.

وی مدیریت‌های چندگانه و تامین منابع مالی را از جمله اعمالی برشمرد که می‌تواند بخشی از مشکلات شهرداری را مرتفع کند و ادامه داد: اراک طرح جامع و تفضیلی ندارد و ضوابط طرح تفضیلی اراک از جمله سخت‌ترین شرایط است که مسئولان شهرداری را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهردار اراک گفت: چارت شهرداری اراک یک هزار و ۴۲۸ نفر است، اما یک هزار نفر نمی‌توانند جذب شوند و این درحالی است که مجوز ۱۰۰ نفر برای آتش نشانی صادر شده است.

انتهای پیام/ ر

شهرداری اراک سه هزار میلیارد ریال برای انجام تعهدات عمرانی بدهی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.