رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان تاکید کرد؛

نقش رسانه ها در افزایش کمک رسانی به ستاد عتبات/مردم استان سمنان ۶ میلیارد تومان به عتبات عالیات کمک کردند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت: مردم نیک اندیش و متدین استان در سال گذشته شش میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به ستاد عتبات عالیات کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رمضان علی حلوایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: مردم استان در سال گذشته شش میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به این ستاد کمک کردند و قطعاً تبلیغات در فضای رسانه‌ای بر افزایش این میزان تأثیرگذار بوده است.

وی درباره رسالت رسانه‌ها در ترویج و اشاعه کمک به عتبات عالیات، افزود: تبلیغ بیشتر عملکرد ستاد بازسازی عتبات، می‌تواند سبب شود تا مردم از میزان کمک خیران و به خصوص چگونگی صرف آن در این راه خدا پسندانه آگاهی یابند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه کمک به عتبات ریشه در اعتقادات مردم دارد، گفت: فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات مبتنی بر کمک و خدمت رسانی به محبان اهل بیت (ع) به ویژه زائران اربعین در نزد مردم مورد احترام است.

حجت الاسلام توکلیان با بیان اینکه صدا و سیما نیز در ترویج سنت حسنه کمک به بازسازی عتبات عالیات نقش آفرینی خواهد کرد، بیان داشت: تعامل این دو نهاد می‌تواند نتایج مؤثری را در زمینه ارتقای کمک‌های مردمی به ستاد عتبات داشته باشد.

انتهای پیام / گ 

دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با حجت الاسلام توکلیان 

برچسب ها: عتبات ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.