ایرج عرب پس از قهرمانی در لیگ هجدهم عنوان کرد برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از قهرمانی پرسپولیس در هجدمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: خوشحال هستیم که جشن قهرمانی لیگ هجدهم  را در کنار سواحل خلیچ فارس گرفتیم و دل هواداران شاد شد.

او درمورد اینکه آیا برانکو در پرسپولیس می‌ماند یا خیر، اظ‌ها کرد: بله. او با ما قراراداد دارد و حتما می‌ماند. منتظر بودیم این بازی تمام شود و شنبه برانکو را به باشگاه دعوت می‌کنیم و از او لیست نقل و انتقالات را می‌گیریم. به طور کلی هر آنچه باید باشگاه انجام دهد را انجام خواهیم داد.

عرب ادامه داد: فصل بسیار سختی داشتیم و بازی با سپاهان را کم و بیش دنبال می‌کردیم، اما بیشتر به بازی خودمان فکر می‌کردیم تا بازی‌های دیگر و مطمئن بودم ما با تلاش‌مان موفق می‌شویم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص هواداران تیمش خاطرنشان کرد: همه پرسپولیس، هوادارانش و آن‌ها سرمایه اصلی پرسپولیس هستند. تشکر می‌کنم از آن‌ها که در سرما و گرما آمدند و از ما حمایت کردند و این جام را به آن‌ها هدیه می‌کنم.

وی درباره میزبانی تیم پارس جنوبی گفت: میزبانی بسیار خوبی بود و مردم خونگرم بوشهر میزبانی خوبی داشتند. از همه آن‌ها ممون هستیم و از مدیرعامل پارس جنوبی هم تشکر می‌کنیم. از وزیر ورزش و مدیران سازمان لیگ و عوامل بازی تشکر می‌کنم. همچنین در این مدت همه خبرنگاران و اصحاب رسانه همکاری خوبی با داشتند و در کنار ما بودند و موضوعات را اطلاع‌رسانی کردند.

عرب پایان گفت: تمام تلاش‌مان این است که به موفقیت بیشتر برسیم و در کنار مربی خوب‌مان و بازیکنانی که همه سختی‌ها را تحمل کردند و صبورانه جنگیدند، این نتایج را ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید:

طارمی به پرسپولیس نزدیک شد

طلسم ۳۴ هزار ثانیه‌ای علی علیپور شکست

آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟


انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره وضعیت پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار