رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود بابیان اینکه برپایی باشکوه مراسم ۱۴ خرداد بیانگر قدردانی از مجاهدت‌های امام راحل است، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

برپایی مراسم ۱۴ خرداد بیانگر قدردانی از مجاهدت‌های امام راحل استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام محمدحسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: برپایی مراسم ۱۴ خرداد بیانگر قدردانی از مجاهدت‌های امام راحل است و امروز با نسلی مواجه هستیم که امام و اندیشه‌های او را درک نکرده است لذا می‌بایست برای جلوگیری از هجمه‌های فرهنگی تعبیه‌شده از سوی دشمن نسل جدید را با آرمان و اندیشه‌های امام راحل بیش از پیش آشنا کرد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور تبیین آثار و اندیشه‌های بنیان‌گذار امام راحل (ره) در دستورکار قرار دارد، اضافه کرد: در این راستا مسابقات کتابخوانی و شب‌شعر و تهیه کتاب با محتوای امام راحل در شهرستان شاهرود اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام حسین‌پور از حضور یک مقام کشوری در مسجد غربا شب چهاردهم خرداد خبر داد و تصریح کرد: قطعاً جزئیات این برنامه در قالب پوستر به اطلاع رسانه‌ها و عموم مردم خواهد رسید همچنین نصب پوستر در نقاط مهم شهر نیز برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام / گ 

نشست بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در شاهرود برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار