مذاکره سم است/گسترش بی حجابی در جامعه از بی عرضه بودن برخی مسئولان ریشه می گیرد/مقاومت تنها راه شکست دشمننماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امروز مقاومت تنها راه ممکن است چرا که معتقدیم ملت ایران در اوج اقتدار تن به ذلت نمی‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: با سلاح مقاومت برابر دشمنان می‌بایست ایستادگی کرد و امروز باید دور مذاکره با آمریکا را خط کشید و دانست که مقاومت تنها راه ممکن است.

وی افزود: با تقویت قوای دیگر به جای مذاکرات بیهوده و با عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مردم ایران بر دشمن پیروز می شوند و آمریکا بار دیگر شکست خواهد خورد.

آیت الله شاهچراغی ادامه داد: آمریکا در سیاست های خارجی و داخلی کشورش مشکلات گسترده ای دارد و یاوه گویی های استکبار جهانی علیه ایران به سرانجامی نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: آل سعود قرار شد در چهار روز کشور یمن را اِشغال کنند اما مردم یمن با درایت و با دستان خالی خواب را از چشمان مستکبران منطقه ای و جهان گرفته اند.

آیت الله شاهچراغی گفت: نیروی انتظامی برای جلوگیری از گسترش بی حجابی ها در کشور اقدام کنند و مردم ایران نمی گذارند این رویکردهای فرهنگی اشتباه در جامعه نشر یابد.

وی اضافه کرد: گسترش بی حجابی در جامعه از بی عرضه بودن برخی مسئولان ریشه می گیرد و مردم نسبت به این چالش های اجتماعی شاکی هستند.

امام جمعه سمنان همچنین اکرام ایتام را بخصوص در ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند و وظیفه همگان دانست و تاکید کرد: دستگیری از ایتام و نیازمندان در شرایط اقتصادی کنونی ، بیش از هر زمان دیگری باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / گ

ضرورت خط کشیدن دور مذاکره با آمریکا

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.