کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان از آغاز بارش های پراکنده در استان همدان خبر داد.

آغاز بارش های پراکنده در استان همدانحسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، از کاهش ۱ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا از امروز خبر داد و گفت: با ورورد سامانه بارشی به غرب کشور از امروز بعد از ظهر شاهد بارش‌های پراکنده باران در استان همدان هستیم.

وی با اشاره به خطر سیلابی شدن شهر‌ها روستا‌ها با برخی از این بارش‌ها افزود: این سامانه بارشی تا دو روز آینده در استان همدان بارش‌هایی را به همراه دارد.

باقری شکیب با اشاره به کاهش یک درجه‌ای دمای هوای استان در مقایسه با دیروز افزود: دمای هوای همدان در شبانه روز گذشته بین ۷ تا ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در تغییر بود.

کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان  گفت: امروز آسمان استان، صف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته همدان با ۷ در جه سانتیگراد بالای صفر و رزن با ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر، خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بودند.

باقری شکیب با اشاره به کاهش دما  استان همدان عنوان کرد: از امروز تا پایان هفته دمای هوا از ۱ تا ۴ درجه کاهش خواهد یافت و در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا شهر همدان  از ۷ تا ۲۷ درجه در نوسان بوده است

 انتهای پیام/ا

بارش باران بهاری در استان همدان

برچسب ها: اب و هوا ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.