با انعقاد قرارداد بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و بانک صنعت و معدن تسهیلات به واحدهای صنعتی خراسان جنوبی پرداخت می شود.

انعقاد قرارداد برای پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، عابدینی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت:این تسهیلات به واحدهای صنعتی دارای توجیه فنی، مالی واقتصادی برای ایجاد، تکمیل، توسعه، بازسازی و نوسازی از محل منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و منابع داخلی بانک صنعت و معدن به صورت تلفیقی پرداخت خواهد شد.

 وی افزود: با انعقاد این قرارداد ۸۰ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی از سوی واگذارنده اعتبار تامین و بانک هم حداقل دوبرابر این وجه را در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد داد.

 عابدینی گفت: بخشی از تسهیلات که از محل سهم واگذارنده به متقاضیان اعطا می‌شود فاقد سود بوده و نرخ تسهیلاتی که از سوی منابع بانک پرداخت می‌شود بر اساس نرخ مصوب شورای پول و اعتبار خواهد بود.

به گفته معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان بانک پس از دریافت وثیقه و تامین سهم آورده نسبت به پرداخت تسهیلات مطابق شروط قرارداد اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: تمام صاحبان واحد‌ها و طرح‌های صنعتی استان که مجوز‌های لازم را دارند می‌توانند درخواست‌های خود را برای أخذ تسهیلات مورد نیاز و سرمایه در گردش شرکت شهرک‌های صنعتی ارائه کنند.

انتهای پیام / ط ا

انعقاد قرارداد بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.