مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری کردستان گفت:سال گذشته ۶۹۶ طرح عمرانی با استفاده از ۳۸۵ میلیارد ریال اعتبار دولتی توسط دهیاری‌ها در روستا‌های مختلف استان اجراشد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کورش مرادی گفت: این طرح‌ها در دو نوبت شامل ۲۶۵ طرح با ۲۱۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در هفته دولت و ۴۳۱ طرح با ۱۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در دهه فجر به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: اعتبارات این طرح‌ها از منابع مختلفی همچون مالیات بر ارزش افزوده، جرایم رانندگی و اعتبارات استانی تامین و در اختیار دهیاری‌ها قرار داده شد.

مرادی بیان کرد:این طرح‌ها ازمحل منابع دهیاری‌ها و همیاری روستا‌های استان اجرا شده و شامل طرح‌های زیرساختی مانند بهسازی معابر، هدایت فاضلاب از داخل روستا، احداث پل، اجرای طرح‌های هادی روستایی، ساخت ساختمان‌های دهیاری و سنگ چینی معابر روستایی است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری کردستان افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های مختلف سعی می‌شود ۷۰۰ طرح جدید با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در این استان برای ارایه خدمات بیشتر به مردم در روستا‌ها تعریف شود.

انتهای پیام/م

۷۰۰ طرح جدید در دهیاری‌های کردستان تعریف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.