به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هشتم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7500...0903: به دعوت شما با سلام و احترام ما اعضای شرکت تعاونی مسکن بسیجیان قوچان از سال ۷۸ زمینی خریداری کردیم به شهرداری مراجعه نقشه زمین و نقشه تفکیکی را در سال ۸۸ تایید و به ثبت و اسناد معرفی کردند سند تفکیکی هم گرفتیم متاسفانه الان برای انتقال سند پاسخگو نیستند. لطفا مسئولین پاسخگو باشند و شما عزیران مشکل ما را پیگیری بفرمایید.

 

0639...0912: سلام. به دادا ما مردم جنوب غربی تهران. پرند، رباط کریم، بهارستان،اسلامشهر برسید. از دست عوارضی اتوبان.

 

5290...0911: با سلام و خسته نباشید. طرح تحول سیستم دامداری خروج دام از جنگل با این که دامدارهای محترم حقوق ما به آزاد دریافت کردند باز هم عده ای دامدارهای سودجو و فرصت طلب به طور غیر قانونی وارد عرصه های جنگلی و منابع ملی شده و دام هایشان تألیف نموده و طبیعت لطمه زده و ضرر های جبران ناپذیری به طبیعت وارد می کنند ولی متأسفانه اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران (نوشهر) هیچ گونه عکس العملی از خود نشان نمی دهند یعنی اگر شما بزرگواران وارد اسکان دام به آدرس زیر وارد شوید نود درصد اسکان دام عاری از دام و دامدارمی باشد. یعنی به مناطق ییلاقی به طور غیر قانونی کوچ نموده اند مازندران رویان علمده  سابق جاده گلندرو دروستای کاسگرمحله اسکان دام (ب دعوت شما)

 

7629...0918: شما را به خدا قسم به اطلاع مسئولين مربوطه برسانيد پاداش پايان خدمت ما معلمان بازنشسته كه مشكلات زيادى داريم زودترپرداخت كنند.

 

5314...0915: گلایه دارم از مسئولین آموزش پرورش به عنوان یک دانشجو معلم. این اواخر ابلاغیه ای آمده که باید همه حقوق بگیران آموزش و پرورش دوره آموزشی سربازی رو بگذرانند. آن وقت از ورودی های ۹۳ دانشگاه فرهنگیان تا ورودی های امسال مجبورند تابستان را با اینکه می توانند صرف مطالعه و فراهم کردن مقدمات درس های ترم بعدشون بکنند، برن رزم مقدماتی از همون ابتدا که وارد دانشگاه شدیم هیچ حرفی و قانونی در مورد این دوره رزم و این حرفها نبود. لطفا پیگیری کنین تا ما دانشجوها مجبور نباشیم بین دوره تحصیل بریم آموزش سربازی در حالی که از بدو ورود به دانشگاه به ما نگفتند و نبوده که این چنین مسئله ای پیش بیاد.

 

1833...0919: سلام . خواستار بررسی و حذف ماده ۶۹ قانون دفاتر اسناد رسمی هستیم.

 

7186...0919: با سلام. مدت یک سال است که از ایران خودرو ماشین خریدم و تمام پول را به صورت نقد پرداخت کردم و با گذشت چند ماه از موعد تحویل علی رغم وجود ماشین (چون فروش فوری می زاره و ماشین تحویل می ده و معوقات رو تحویل نمیده)ماشین ما رو تحویل نمیده
خواهشمندیم موضوع رو از طریق نهادهای مربوطه پیگیری مستمر انجام بدیم که امثال ما زودتر به حقمون برسیم . با تشکر

 

6849...0910: سلام در شهرکی از رودبارجنوب استان کرمان ساکن هستیم که هیچ گونه آب آشامیدنی و غیره نیست، وضعیت آنتن دهی تلفن بسیار ضعیف است و مسئولین هیچ اقدامی انجام نمی دهند .به دعوت شما

 

3595...0914: باسلام واحترام درصورت ممکن قوه قضاییه یک شماره پیام گیر عمومی را به مردم اعلام کند اطلاعات مفسدان دزدان و زمین خواران بیشتر خواهد بود.

 

3460...0990: پیگیری کنید که چرا اجاره و رهن خونه در دهدشت از توابع یاسوج 60 میلیون رهن یا 700 هزار تومن اجاره دهدشت بن بست. منبع درآمدش کجاست. شهرهای اطراف اینجوری اجاره بها گران است. چه کسی باید و چه وقت به این موضوع بپردازد. خانه ها ارزش این پولها ندارد. الکی بنگاه ها قیمت بالا می برند. جوانیم. ازکجا بیاریم.مسکن و زمین ارزان نمی دهند کمک کنید.

 

6695...0910: سلام لطفا پیگیر اوضاع نابسامان مسکن باشین. جوان ها دیگر توان خرید مسکن ندارند.حتی مسکن مهر هم گران شده است.


4794...0936: سلام، ما فرهنگیان ماده ۲۸، استخدام پیمانی۹۶ که از مهر ۹۷ شروع به کار کرده ایم، خواستار افزایش حقوقمان طبق مصوبه مجلس هستیم. افزایش ۴۰۰ هزار+۱۰ درصدی که حق قانونی ماست، در مورد ما اعمال نشده است.لطفا پیگیری کنید.



4284...0915: با سلام. ترمیم حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چی شد امید که مثل سنوات گذشته فراموش نشود.انشاالله. 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار