پلیس زرندیه یک انبار میلیاردی حاوی لامپ‌های قاچاق را کشف کرد.

کشف انبار میلیاردی  لامپ‌های قاچاق در زرندیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ روشندل فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از عملیات نیرو‌های انتظامی و کشف لامپ‌های میلیاردی قاچاق از انبار یک شرکت صنعتی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ روشندل افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان زرندیه در یک عملیات ۱۰ هزار و ۷۸۷ لامپ خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از انبار یک شرکت صنعتی در سطح این شهرستان کشف کردند.

وی اضافه کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه هدفمند با قاچاق کالا به عنوان یک پدیده شوم اقتصادی و حمایت از تولید ملی، با کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در انبار‌های یک شرکت صنعتی در شهرستان زرندیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی این شهرستان قرارگرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، مکان مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی بازرسی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد تاکید کرد: شهروندان هم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی بیان کرد: با توجه به این که کالای قاچاق به عنوان یکی از معضلات مهم در چرخه اقتصاد کشور به شمار رفته و پیامد‌های منفی بسیاری را برای تولید ملی در پی خواهد داشت، پلیس همواره بدون اغماض با قاچاقچیان اقتصادی برخورد و عرصه را بر آنان تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

پلیس زرندیه یک انبار حاوی لامپ‌های میلیاردی قاچاق را کشف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.