فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲۷ نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا ماموران طی ۱۰ روز گذشته پس از شناسایی منازل و پاتوق‌های تعدادی از سارقان، با گروه‌های جداگانه و در طرح‌های ضربتی اقدام به بازرسی از این منازل و پاتوق‌ها کردند و موفق شدند تعداد ۲۷ نفر سارق را دستگیر و بیش از ۲۵ فقره سرقت را کشف کنند.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی از دستگیر شدگان، ۵ فقره سرقت احشام، ۹ فقره اماکن خصوصی و دولتی، ۸ فقره خودرو و قطعات و ۳ فقره سایر سرقت‌ها به همراه مقادیری اموال سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی مرودشت در سال جاری است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارق در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار