رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی واملاک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: دریافت هرگونه نرخ خدمات در شیراز خارج از چارچوب مصوب ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبدالرزاق موسوی رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی واملاک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به چارچوب دریافت تعرفه در ازای خدمات ارائه شده از سوی شهرداری شیراز گفت: هیچ کس نمی‌تواند خارج از چارچوب مصوبات، مبلغی را بابت ارائه خدمات دریافت کند.

وی، توجه به تناسب خدمات با تعرفه را ضروری برشمرد و بر تعیین ضابطه مناسب تاکید کرد.

موسوی افزود: مبنای قیمت گذاری، وضعیت فعلی، قیمت تمام شده خدمات و توجه به این امر که این خدمات جز وظایف شهرداری است یا خیر از موارد مهم در تعیین ضوابط است.

وی خواستار بررسی کارشناسی تعرفه خدمات شد و افزود: باید به گونه‌ای تعرفه‌ها در نظر گرفته شود، که حقوق مردم حفظ شود.

موسوی همچنین از بررسی طرح ایمن سازی مدارس غیر انتفاعی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد و گفت: ایمن سازی مدارس غیر انتفاعی در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه بیان کرد: مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نماینده فرمانداری، آتش نشانی، پلیس راهور، آموزش و پرورش، نوسازی و شهرداری به منظور جانمایی مدارس غیر انتفاعی تشکیل و گزارش اقدامات را به این کمیسیون ارائه دهند.

وی افزود: استفاده مدارس غیرانتفاعی از منازل مسکونی و حضور همزمان چند ده دانش اموز در این ساختمان با خطر همراه است.

موسوی اظهار کرد: مدیران مدارس غیرانتفاعی و انجمن مربوطه به شورای شهر شیراز فراخوانده شدند و تذکر‌های لازم نسبت به ایمن سازی ساختمان مدارس به آن‌ها داده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مدارس غیر انتفاعی بخشی از نظام آموزشی کشور هستند که امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، اما در صورت احساس خطر نسبت به جان دانش‌آموزان حتما از فعالیت آن‌ها در ساختمان‌های ناامن جلوگیری می‌شود.

به گفته موسوی، کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز تا اعلام نظر کمیته کارشناسی منتظر می‌ماند و پس از آن برای ایمن سازی مدارس تصمیم‌گیری می‌کند.
انتهای پیام/م

ممنوعیت دریافت هرگونه نرخ خدمات در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار