معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت : سال گذشته ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور تعویض شد که عمده آن در بخش خانگی و تجاری بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: تعدادی از این تعویض‌ها ناشی از مشکلات خود کنتور‌ها و بقیه نیز مربوط به اصلاح انشعاب‌ها بود.

هیوا خرم ی با اشاره به اینکه مشترکان بخش خانگی و تجاری ۴۶ درصد برق استان را مصرف می‌کنند، اضافه کرد: سالانه بین سه هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار دستگاه کنتور برق دارای نقص در استان داریم که باید اقدام به تعویض آن کرد. 

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: تاکنون سه هزار دستگاه کنتور برق هوشمند برای صنایع دارای انشعاب دیماندی، سی ان جی‌ها و کشاورزانی که با شرکت برق همکاری دارند، نصب شده است.

خرم بر لزوم تعویض کنتور‌های مکانیکی و نصب کنتور‌های هوشمند تاکید کرد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم این امر با جدیت و سرعت بیشتری انجام شود.

وی اوج مصرف برق مشترکان استان در سال گذشته را ۴۵۸ مگاوات اعلام کرد و گفت: امیدواریم امسال با همکاری مشترکان، تابستانی بدون خاموشی برق را سپری کنیم.

شرکت توزیع نیروی برق کردستان به ۶۳۷ هزار و ۵۳۰ مشترک خدمات می‌دهد و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و تمام روستا‌های بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/ع

تعویض بیش از ۶ هزار دستگاه کنتور برق در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.