مسئول اداره ناظران سامانه 1888 منطقه 19 از فعالیت ناظران منتخب در عرصه نظارت بر عملکرد مسئولان و انعکاس نقطه نظرهای شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداري منطقه 19، محسن کشاورز در همایش ناظران منتخب افزود: هدف از برپایی این جلسات ضمن تقدیر از ناظران، آشنایی با نظارت و نحوه ثبت و گردش پیام است تا شهروندان بتوانند در تمامی سطوح، مدیران شهری را یاری کنند.

وی شکل گیری سامانه 1888 را برگرفته از اصل هشت قانون اساسی که منتخب از آموزه های دینی است عنوان کرد و گفت: شهردار تهران با الهام از اصل نظارت بر مدیران، فرآیندها و عملکردها را پایه گذاری کرده است.

مسئول اداره ناظران با تأکید بر اینکه انتقاد پذیری مدیران در ایجاد اعتماد بین شهروندان و مسئولان نقش بسزایی دارد بیان کرد: تغییر شکل رفتار و ایجاد روحیه مشارکت پذیری بالاترین سرمایه یک نهاد سازمانی است.

کشاورز تبدیل شهرداری از یک نهاد خدماتی به نهاد اجتماعی را از رویکردهای مهم سازمان دانست و گفت: تأسیس سامانه 1888 و 137 یکی از اقدامات مهم در ایجاد بستر اجتماعی شدن شهرداری بوده است که یکی از مؤلفه های آن بحث جذب ناظران است.

وی افزود: در شهر تهران شش کارگروه تخصصی مناسب با شش حوزه مربوط به شهرداری معرفی شده است.

که ناظران در سطوح مختلف در قسمت سامانه 1888 طبقه بندی شده و انتظار می رود پیام ناظران نسبت به سایر پیام ها تخصصی تر باشد.

در ادامه همایش مهندسی فرزاد گودرز معاون ارتباطات مرکز سامانه 1888 با رویکرد آموزشی برای بهبود عملکرد ناظران سخن گفت و عنوان کرد: در جلسات آموزشی و هم اندیشی بحث جایگاه ناظران و اینکه چه تکالیفی را باید انجام دهند از مهم ترین بحث ها است.

وی خاطرنشان کرد: نعمت احمدی مسئول سامانه 1888 منطقه 19 از مدیران برتری است که توانسته در دو دوره پیاپی در بین مناطق رتبه اول را کسب کند.

همچنین علی قراچورلو قائم مقام شهرداری منطقه 19 ضمن تقدیر از ناظران، فرهنگ مردم منطقه 19 را در طرح درخواست ها و مشکلات به صورت چهره به چهره مطرح کرد و در ادامه به سئوالات حاضران پاسخ گفت./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار