معاون عمران وزارت کشور از پروژه مسیر جدید پیاده راه اربعین بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،موعود شمخانی معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص بازدید روز گذشته معاون عمران وزرات کشور گفت : مهدی جمالی‌نژاد از روند پروژه ای که به منظور جداسازی مسیر ترانزیتی شلمچه از محل تردد زائران اربعین در حال اجراست دیدن کرد .

وی سرمایه گذاری تا اجرای این پروژه را متعلق به سازمان منطقه آزاد اروند دانست و چشم انداز بهره برداری آن را منوط به همکاری چهار استان معین، آبفا و سازمان برق تا اربعین سال جاری اعلام کرد.

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: اهداف اصلی این طرح توسعه زیرساخت‌های تجاری شلمچه ، رفع کمبودهای موجود و روان سازی تردد زوار در ایام بزرگترین پیاده روی مردمی جهان خواهد بود.

شمخانی ادامه داد :میزان اعتباری که برای مسیر پیاده راه اربعین اختصاص داده شده است ؛۲۵ میلیارد و ۷۰۰ تومان و طول مسیر آن ۳ هزار و ۲۰۰ متر در دو لاین رفت و برگشت خواهد بود.

وی گففت : محوطه سازی و ایجاد فضای سبز، جانمایی موکب ها در ابعاد مختلف با امکاناتی نیز پارکینگ و۷۳۰ چشمه سروریس بهداشتی بخشی از ویژگی های این پروژه خواهد بود.

انتهای پیام/ د

مسیر جدید تردد زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.