ملکی از فوت ۳ تن در حادثه انفجار خیابان اشرفی اصفهانی خبر داد.

فوت یک زن در حادثه انفجار خیابان اشرفی اصفهانیسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۲۱ دقیقه ظهر امروز حادثه انفجار در خیابان اشرفی اصفهانی، نرسیده به خیابان جلال آل احمد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شد.

وی افزود: آتش نشان‌ها در محل حادثه مشاهده کردند که در محوطه یک ساختمان ۴ طبقه یک باب مغازه حدودا ۲۵ متر مربعی با کاربری تعمیرات خودرو و تعویض روغنی وجود دارد که در اثر انفجار دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

وی افزود: در اثر شدت انفجار دیوار‌های مغاز کاملا تخریب شده بود و دو دستگاه خودروی مجار مغازه نیز شعله ور شده بودند.

ملکی گفت: آتش نشان‌ها به سرعت کار ایمن سازی و اطفای طریق را آغاز و توانستند اتش را خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: با توجه به تخریب کامل سقف مغازه و کف مغاز احتمال گرفتاری افرادی در زیر اوار وجود داشت.

ملکی گفت: آتش نشان‌ها با احتیاط کار اوار برداری را آغاز کردند و توانستند که یک تن را از زیر آوار خارج کنند که متاسفانه با معاینه عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داده بود.

وی گفت: عملیات اوار برداری ادامه داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: لحظاتی قبل دو تن دیگر از زیر آوار خارج شد که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که فوت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار