رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس گفت: مردم باید بتوانند از تمامی مسئولین به طور کاملاً شفاف در چارچوب عدم وجود تهمت، افترا و بی اخلاقی انتقاد کنند و نظرات خود را به گوش مدیران برسانند.

مردم باید بتوانند از تمامی مسئولین به طور کاملاً شفاف انتقاد کنندبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر نماینده مجلس و رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید، حجت الاسلام پژمانفر درباره برگزاری نشست‌های روزانه آزاداندیشی در غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: مهمترین اصل بعد از تصویب قانون آمران به معروف، آموزش و آگاهی مردم درباره نحوه مطالبه و نقد مسئولان است.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با اشاره به ترس نهادینه شده در بین کارمندان و مردم نسبت به امر به معروف مسئولین خطاکار، افزود: باید قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی را به گوش مردم برسانید تا بتوانند از تمامی مسئولین به طور کاملاً شفاف در چارچوب عدم وجود تهمت، افترا و بی اخلاقی انتقاد کنند و نظرات خود را به گوش مدیران برسانند.

حجت الاسلام پژمانفر در ادامه اظهار کرد: از مسئولین ستاد به خاطر رویکرد جدید «امر به معروف مسئولان» تشکر می‌کنم. رویکرد جدید ستاد امر به معروف کاری سخت اما گرانقدر است و باید با آگاهی و آموزش تمام مسئولان امر به معروف شوند تا فضایی پر از شادابی و پاکی جامعه را فرا گیرد.

غرفه ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با برگزاری روزانه ی نشست‌های مناظره و آزاداندیشی با موضوع «بسترها و موانع امر به معروف مسئولان از سوی مردم» و نیز برگزاری برنامه‌های ترویجی برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال با محوریت موضوع «مسئولیت پذیری اجتماعی»، پذیرای خیل عظیمی از بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه قرآن کریم است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث ، رمضان98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
مشکل انتقاد نیست.
مشکل انتخاب افراد در پستهای مدیریتی است که روی خون شهدا بنا شده اند.

اگر مسئولی انقلابی عمل کند ما چه کارش داریم انتقاد کنیم.
ولی وقتی غیر انقلابی و ضد انقلاب باشد انتقاد مردم هم هیچ اثری ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
زهی خیال باطل... بروید ببینید خاله نرگس بیچاره فقط گفته من در دعا خواندن و صلوات بازخواست می شوم و آزادی لازم را در این زمینه ندارم بدبخت را از کار بیکار کردند...
آخرین اخبار