مدیر کل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: همه ساله با فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس گرامی داشته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، فخرمدیر کل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در روز سوم خرداد سال ۶۱ شهر شهید پرور خرمشهر، با همت رزمندگان اسلام از دست متجاوزان آزاد شد.

وی با بیان اینکه همه ساله به همین مناسبت مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و شهدا در استان برگزار می‌شود، افزود: تعداد ۱۶۰ برنامه از اول تا چهارم خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فخر در خصوص برنامه‌های شاخص این اداره کل افزود: برگزاری شب خاطره توسط رزمندگان بیت المقدس در حضور نماینده، ولی فقیه استان، همایش نیرو‌های نظامی و انتظامی در حسینیه جماران، مراسم مردمی گرامیداشت سوم خرداد در حسینیه جماران و سخنرانی قبل از نماز جمعه توسط یکی از فرماندهان نظامی و انتظامی در مرکز و شهرستان‌های استان از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر کل حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: نشست اختصاصی در خصوص بحث نقش رسانه‌ها در دفاع مقدس، ایجاد نمایشگاه‌ها و تجلیل از رزمندگان استان را ازدیگر این برنامه‌ها دانست.

وی در پایان از مردم شهید پرور استان خواست تا با حضور در این مراسم یا و خاطره دو هزارشهید استان و شهدای عملیات بیت المقدس و خصوصا ۱۲ شهید شهرستان بیرجند که در این عملیات به شهادت رسیدند گرامی دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این استان ۷۳ شهید در عملیات بیت‌المقدس تقدیم انقلاب کرد گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تجمع بزرگ نیروهای مسلح فردا در بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

شهادت ۱۲ شهید شهرستان بیرجند، در عملیات بیت المقدس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.