رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قلعه گنج گفت: بروز سیلاب ۲ روز گذشته به ۹ محور روستایی و اصلی در ۲ بخش مرکزی و چاه دادخدا خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد هادی بهبودی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قلعه گنج گفت: بارش باران‌های سیل آسا در ظرف ۲ روز گذشته سبب آب بردگی، تخریب شانه خاکی ، تخریب دستک پل‌ها و دریواسیون در محور‌های ارتباطی بلبل آباد، کهنوج –قلعه گنج، چاه باغ، شمزان جهاد، شمزان هیات، چهل المدین، رمشک و محور قلعه گنج جاسک شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران‌های چند روز گذشته در قلعه گنج شدید و در کوتاه‌ترین فواصل زمانی رخ داده است سبب تخریب بستر راه‌های روستایی در این شهرستان شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قلعه گنج با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۷ کیلومتر از راه‌های روستایی در این شهرستان نیاز به تیغ زنی دارد افزود: شدت سیلاب سبب تخریب قسمتی از ۱۷ پل در قلعه گنج شده است.

بهبودی از باز بودن تمامی محور‌های ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: کار تیغ زنی راه‌های روستایی در دستور کار است و با فرو کش کردن آب در محل گذر از پل‌ها کار شن روبی پل‌ها و تنقیه پل‌های در معرض خطر با اولویت انجام خواهد شد.

وی با توجه به ادامه روند بارندگی‌ها تا ۳ روز آینده در این شهرستان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های ارتباطی قلعه گنج را دارند خواست جوانب احتیاط را رعایت و به ویژه در محل آبنما‌ها در صورت عبور سیلاب از گذر از آبنما‌ها جدا خودداری کنند.
انتهای پیام /ی

روند بارندگی‌ها تا ۳ روز آینده در جنوب کرمان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار