یک زن استرالیایی در اقدامی عجیب با یکی از پل های قدیمی فرانسه ازدواج کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اقدامی عجیب و باورنکردنی یک زن استرالیایی با یکی از پل‌های کشور فرانسه ازدواج کرد. "جودی رز"، در حالی که لباس عروس بر تن داشت در حضور ده‌ها مهمان با این پل که قدمت آن به قرن ۱۴ میلادی می‌رسد، ازدواج کرد. این پل که "لی پونت دو دیابل" نام دارد، در فرانسه به پل شیاطین نیز معروف است.

جودی رز در شرح این تصمیم عجیب خود در گفتگو با Sunday Night  استرالیا گفت: "من هم مانند پل کمی خشن هستم... احساس من شبیه به یک پل است. من در روز عروسی‌ام با شاهزاده‌ام ازدواج کردم."

ازدواج زن استرالیایی با یک پل فرانسوی! + تصاویر

جودی حتی برای این پل یک حلقه ازدواج نیز تهیه کرده بود که در همان مکان پل قرار دارد. او که حلقه‌اش را پس از ازدواج با این پل در دست داشت با انتشار پستی در وبلاگ شخصی خود نوشت: "این پل باعث می‌شود من با زمین ارتباط برقرار کنم. این پل تعمیرشده، شرایط خوبی دارد و پایه‌های آن در دل زمین قرار دارند، در حالی که من در حال کوچ و یک مسافر گذرا در جاده خواهم بود. این پل به من امنیت بهشت را ارزانی می‌دهد. مرا به اصل خودم می‌برد و من به آن مدیونم. "

ازدواج زن استرالیایی با یک پل فرانسوی! + تصاویر

گفتنی است؛ ازدواج این زن استرالیایی با این پل در حالی خبرساز می‌شود که دو سال پیش ازدواج یک زن ایرلندی با یک روح خبرساز شده بود. " آماندا تیگو" ۴۵ ساله در ادعایی عجیب و غریب اعلام کرده بود که با یک روح ۳۰۰ ساله ازدواج کرده است. او نام شوهرش را جک اعلام کرد و بنا به ادعای این زن آن‌ها پس از گذراندن دوران نامزدی با یکدیگر ازدواج کرده بودند. آماندا سال گذشته اعلام کرد که به علت آنکه ازدواش با جک آنطور که او فکر می‌کرده پیش نرفته است از او جدا شده است.

انتهای پیام/

ادعای عجیب زن استرالیایی؛ با یک پل ازدواج کرده ام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۵:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
خدا شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
واقعا" جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۰:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
دنیای ؛ دیوانه دیوانه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
احتمالا بچه شون يه كاروانسرا ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
دیگه شوهر نیست چه کنند.