معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به مشکلات کمبود کاغذ گفت: پیگیر تهیه کاغذ برای نشریات محلی استان هستیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، عبید رستمی در جلسه بررسی سهمیه اختصاص یافته کاغذ یارانه‌ای مطبوعات استان که با مدیران مسئول نشریات محلی کردستان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، گفت : سهمیه کاغذ اختصاص یافته یارانه‌ای در بین نشریات محلی استان بر اساس نظم در انتشار و ضریب نشر توزیع شد.

وی با بیان اینکه تمام نشریات کشور با مشکل کمبود کاغذ مواجهه هستند، عنوان کرد: پیگیر تهیه کاغذ یارانه‌ای برای نشریات محلی استان هستیم و بر همین اساس مکاتاباتی با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تاکید بر چاره اندیشی برای حل مشکلات مطبوعات اذعان کرد: نشریات نقش تاثیرگذاری در توسعه جوامع دارند و بر همین اساس تلاش می‌شود مشکلات صاحبان این حوزه بیش از پیش مرتفع شود.

تعدادی از مدیران مسئول نشریات محلی استان کردستان نیز در ادامه این جلسات مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را برشمردند و خواستار حل مسئله کمبود کاغذدر استان شدند.

انتهای پیام/ع

پیگیر تهیه کاغذ برای نشریات محلی استان هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.