رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد از رفع تصرف پنج هزار مترمربع از حریم سد مهاباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهاباد گفت: در ادامه رفع تصرفات از حریم‌های قانونی در این شهرستان پنج هزار مترمربع از اراضی تصرف شده در حریم سد مهاباد با دستور دادستان این شهرستان رفع تصرف و ابنیه‌های موجود در آن تخریب شد. 

وی افزود: این اراضی شامل پنج هزار متر مربع باغ و یک باب ساختمان بود که در نزدیکی روستای خلیفه این شهرستان واقع شده بود و براساس حکم صادره تخریب شد.

پاتو، با تأکید بر اینکه تصرف حریم در این باغ‌ها و سازه‌های احداثی از سوی کارگروه رفع تصرف تأیید شده است، اضافه کرد: به تمام کسانی که در حریم اراضی سد اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز و احداث باغ کرده اند، اخطاریه صادر شده که نسبت به تخریب تصرفات خود به حریم سد مهاباد اقدام کنند.

وی، با اشاره به اینکه تمام تصرفات حاشیه سد مهاباد شناسایی شده است، افزود: تخریب اراضی تصرف شده حاشیه سد مهاباد بر اساس اولویت‌ها و به تدریج حکم آن‌ها در محل اجرا می‌شود.

هفته گذشته نیز ۱.۵ هکتار از اراضی تصرف شده حریم سد مهاباد در محور روستای حمزه آباد با دستور دادستان این شهرستان رفع تصرف و ابنیه‌های موجود در آن تخریب شد.

انتهای پیام/ج

رفع تصرف حریم سد مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.