استاندار زنجان در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت: نقشه راه برای عملیاتی شدن ۴۰ پروژه صنعتی در استان ترسیم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت: در راستای واگذاری شرکت‌های تولیدی اهلیت هریک از متقاضیان باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه از استان نیز استعلام انجام شود.


حقیقی با اشاره به کسب رتبه سوم از سوی استان زنجان در حوزه کسب و کار گفت: علاوه بر این سال گذشته نه تنها واحد تعطیل نداشتیم بلکه ۶ واحد تعطیل نیز به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز یکی از برنامه‌های استان شناسایی واحد‌های راکد و بازگرداندن آن‌ها به چرخه است.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوب رخ داده در استان حاصل تلاش‌های همه مجموعه‎های مربوطه بوده است، افزود: امسال همه دستگاه‌های استان موظف شده‌اند که در پنج موضوع محوری نقشه راه داشته باشند و آن را عملیاتی کنند.

حقیقی از احصای ۴۰ پروژه محوری در استان و تعیین نقشه راه برای اجرای آن‌ها خبر داد و افزود: در این راستا از بضاعت همه زنجانی‌ها استفاده شده است.

استاندار زنجان با اشاره به تفویض اختیار انجام شده از سوی وزیر کشور برای ثبت کالا‌های نوع دوم افزود: ما نیز در استان زنجان طی یک هفته این کار را انجام دادیم، اما، چون بانک مرکزی تفویض نکرده است دوباره چرخه طولانی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت‌ها همه طرح‌های سرمایه‌گذاری نیاز به بازبینی جدی و تسریع در بدنه ملی دارد، افزود: امروز اختیارات بانک‌های ما بیش از ۵ میلیارد نیست در صورتی که این افزایش باید صورت گیرد.

استاندار زنجان همچنین به برنامه‌ریزی انجام شده برای تحقق رونق تولید و تشکیل ستادی در این حوزه خبر داد و بیان کرد: در این زمینه بازدید‌های مستمر از واحد‌های تولیدی انجام و حتی تا جایگاه ملی نیز پیگیری لازم صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ن
 

 

کسب رتبه سوم از سوی استان زنجان در حوزه کسب و کار

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.