مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد از ایمن سازی محور گردنه این شهرستان با انجام عملیات لکه گیری و آسفالت گرم خبر داد.

محور گردنه اسد آباد ایمن سازی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ساسان رستمی، مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد گفت: در بارش‌های سیل آسا اوایل امسال ۷ نقطه از گردنه اسدآباد دچار رانش‌های عمیق شد که برای کوتاه مدت ایمن سازی موقت برای مرتفع شدن مشکل با استفاده از بیس و آسفالت سرد در دستور کار قرار گرفت و اکیپ‌های راهداری این اقدام را به خوبی به انجام دادند.

وی افزود: در حال حاضر با اتمام بارندگی‌ها و بعد از پایان بارش‌ها عملیات ایمن سازی محور با لکه گیری و آسفالت گرم نیز انجام شد و دیگر اختلاف سطح در این محورخوشبختانه وجود ندارد و تردد در این مسیر کاملا عادی و روان است.

رستمی با اشاره به اینکه براساس تصمیم شورای فنی در بلندمدت بحث احداث تونل گردنه و جابه جایی مسیر با تراشیدن کوه در دستور کار قرار دارد که کارمطالعاتی آن در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در رانش‌های اتفاق افتاده خوشبختانه با مراقبت‌های ویژه انجام شده راهداری هیچ گونه مشکل ترافیکی طی این مدت به وجود نیامد.

وی یادآورشد: با پیگیری‌های انجام شده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در جدول ۲۰ قانون بودجه احداث گردنه اسدآباد به تصویب رسیده که جدول ۲۰ قانون بودجه اجازه همزمان اجرا و مطالعه طرح را به وجود می‌آورد.

رستمی در ادامه از وجود ۴۱۱ کیلومتر راه آسفالته در این شهرستان خبر داد و گفت: از ۴۱۱ کیلومتر راه آسفالته شهرستان ۳۳ کیلومتر شریانی و مابقی غیرشریانی است که در راستای نگهداری این میزان راه از سال ۸۴ نگهداری راه‌های شریانی بر عهده سازمان راهداری و راه‌های غیرشریانی به استان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه از ۴۱۱ کیلومتر راه آسفالته سطح شهرستان، ۲۷۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی است، ادامه داد: در حال حاضر اسدآباد دارای ۲۵ کیلومتر راه شوسه روستایی است.
انتهای پیام/ج

محور گردنه اسد آباد ایمن سازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.