مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: بیشتر گردشگران سلامت ما خواهان بهبودی در حوزه‌های قلب، سرطان و بیماری‌های مغز و اعصاب هستند.

بیشتر گردشگران سلامت در حوزه قلب، سرطان و بیماری‌های مغز و اعصاب هستند به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا سعیدی افزود: با توجه به دستگاه‌ها و پزشکان ما که غالبا منحصر به فرد هستند در حوزه بیماری‌های چشمی نیز مراجعات بسیاری از کشور‌های دیگر داریم.

وی گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۰ هزار بیمار خارجی را پذیرش کردیم که البته خدماتی که دریافت کرده‎اند بیش از این موارد بوده است، چون بعضی در چند نوبت مراجعه کرده‌اند و این در حالی است که در سال ۹۵ و ۹۶ مجموعا ۹ هزار مراجعه در بخش گردشگری سلامت داشته ایم.

مدیرعامل بیمارستان رضوی با اشاره به خدمات ویژه این بیمارستان در بخش گردشگری سلامت گفت: در بیمارستان بخشی به عنوان واحد بیماران بین الملل با سوئیت‌های اقامتی دو اتاقه یا سه اتاقه وجود دارد که بیمار خارجی می‌تواند به همراه خانواده سرویس ویژه دریافت کند.

سعیدی گفت: همچنین خدمات انحصاری این بیمارستان که برخی در منطقه بی‌نظیر است مثل جراحی‌های ویژه چشم و جراحی‌های قلبی، مداخلات کم تهاجمی قلبی، جراحی‌های باز قلبی باعث شده که این بیمارستان ویژگی‌های خاصی در منطقه داشته باشد.

وی درباره بررسی میزان رضایتمندی مراجعان خدمات دریافتی گفت: در مجموع حدود ۱۰ درصد در تمام آیتم‌ها افزایش میزان رضایتمندی در سال جدید داشته و این در حالی است که ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش خدمات دهی نیز داشته ایم و ضریب پر بودن تخت‌های ما نیز افزایش یافته است.
 
انتهای پیام//ا.س

پذیرش  بیش از ۱۰ هزار بیمار خارجی در بیمارستان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.