شنیده می شود باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان مورد نظر در فصل آتی هر مبلغی را نخواهد پذیرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاع ما از برخی منابع آگاه باشگاه استقلال برای بازیکنان جدید یک حد نصاب را در نظر می گیرد و تحت هر شرایط و با هر مبلغی بازیکنان جدید را به خدمت نمی گیرد.

اخبار منتشره در فضای مجازی از رقم یک و نیم میلیارد تومان برای بازیکنان داخلی حکایت می کند اما پیگیری های ما نشان می دهد این رقم صحت ندارد و برخی بازیکنان استقلال که نیاز به تمدید دارند فصل قبل بیشتر از این رقم دریافتی داشته اند و با این روال آنها مجبور به جدایی می شوند و ترکیب استقلال دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.

باشگاه استقلال در نظر دارد بازیکنان داخلی در یک ردیف تقریبا برابر پول بگیرند تا حاشیه های احتمالی را کنترل کنند.

نقل و انتقالات این فصل برای استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به ناکامی در فصل اخیر عملکرد مدیران استقلال زیر ذره بین هواداران است و مشکلات مالی می تواند مانعی بزرگ برای حفظ اسکلت اصلی تیم استقلال است.

شنیده می شود فرهاد مجیدی لیست مورد نیاز را به باشگاه داده است و به همین دلیل برای استراحت در امارات ماند و با تیم همراه نشد ضمن اینکه روزبه چشمی نیز در امارات مانده است و احتمال جدایی او از استقلال زیاد است و باشگاه هم هنوز برای تمدید قرارداد روزبه او را فرا نخوانده است.


بیشتر بخوانید:

مذاکرات اولیه باشگاه استقلال با علی کریمی

آیا برای انتخاب سرمربی استقلال خط قرمزی وجود دارد؟

بیرانوند مصدوم شد

مصلح: امیدواریم قهرمان جام حذفی شویم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار