دبیر فدراسیون والیبال اسامی ۲۵ ملی پوش اعلام شده برای رقابت‌های لیگ ملت‌ها را نه تائید و نه تکذیب کرد.

پاسخ عجیب دبیر فدراسیون والیبال درباره لیست ملی پوشانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برخی خبرگزاری ها دقایقی پیش لیست تیم ملی والیبال را برای رقابت های لیگ ملت های ولیبال اعلام کردند اما چنین لیستی از طرف کانال و یا سایت فدراسیون منتشر نشد به همین دلیل با دبیر فدراسیون والیبال یعنی علی فتاحی تماس گرفتیم تا درباره این لیست بگوید.

او درباره این لیست عنوان داشت: چنین لیستی را نه تائید می کنم و نه تکذیب ! ممکن است برخی درباره مسائلی گمانه زنی هایی داشته باشند اما این نظر ما نیست مگر آن که از مرجع رسمی سایت و کانال فدراسیون اعلام شود.

این در حالی است که اعلام شده بود ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی  ملی پوشان برای رقابت های لیگ ملت های والیبال که از چند روز دیگر در چین آغاز می شود را اعلام کرده است که به شرح زیر است:

سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدرضا موذن، پوریا یلی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، امیرحسین توخته، امین رضوی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مهران فیض‌امام‌دوست و رضا عابدینی


بیشتر بخوانید:

سفر تیم ملی والیبال به امارات

یادآور: شرقی‌ها درخواست ما را برای بازی تدارکاتی قبول نکردند


انتهای پیام/

اسامی ملی پوشان والیبال برای لیگ ملت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار