مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در سیل دیروز به ۵۵۰ نفر امداد رسانی شد.

امداد رسانی به ۵۵۰ نفر در سیل دیروز

شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته عملیات نجات برای ۱۱ نفر، ۶ نفر در درمیان، ۲ نفر در طبس و ۳ نفر در سربیشه انجام شده است.

 وی با بیان اینکه با بیان اینکه ۱۲۰ نیروی امدادی در قالب ۳۹ تیم در مناطق سیل زده حضور داشتند، افزود:۷۰ چادر، ۱۰۲ تخته موکت، ۴۵۰ تخته پتو و ۱۹۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته بین گرفتارشدگان سیل توزیع شد.

شهریاری با بیان اینکه برای تخلیه منازل مسکونی ۲۸ موتور پمپ به مناطق اعزام شد،ادامه داد: نجات دو کودک گرفتار در سرویس مدرسه روستای سریجان، نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب با امدادهوایی در روستایی قوزشک در میان خدمات رسانی ۵۱ مورد آبگرفتگی منزل مسکونی از دیگر فعالیت‌های نیرو‌های امداد هلال احمر بوده است.

  روز گذشته  با گزارش از بارش های شدید رگباری در شهرستان های فردوس، سربیشه، بیرجند، طبس و درمیان  همان لحظه 11 تیم امدادی به این مناطق اعزام شدند.

 روستاهای خانکوک، شیرگ آقا، گازار، دارج، خرو، ونگ و بیدسک از روستاهای گرفتار در سیل هستند که نیروهای امدادی هم اکنون در حال خدمات رسانی در این مناطق هستند.

انتهای پیام/ ط ا

امدادرسانی به منطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.