مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از اقامت ۱۷۰۰ نفر در اردیبهشت ماه سال جاری در اقامتگاه‌های بوم گردی استان ایلام خبر داد.

اسکان ۱۷۰۰ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی استان ایلام

 شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : هم اکنون ۴۰ خانه بوم گردی در روستا‌های هدف گردشگری جهت اقامت گردشگران فعالیت دارند که طی اردیبهشت ماه سال جاری ۱۷۰۰ نفر در این اقامتگاه‌های بوم گردی سکونت داشته اند.

وی اضافه کرد : با توجه به کمبود هتل در استان خوشبختانه اقامتگاه‌های بوم گردی و کمپ‌های گردشگری نقیصه هتل را برطرف کرده اند.

شنبه زاده ادامه داد : واحد‌های اقامتی و هتل، مهمترین زیرساخت لازم برای گردشگران است و در همین راستا، در آینده نزدیک یک هتل ۵ ستاره توسط یک شرکت زیر مجموعه بانک گردشگری در ایلام و یک هتل ۳ ستاره در روستای مهدی آباد ساخته می‌شود.

وی بیان کرد : به منظور آشنایی بیشتر مردم با محصولات صنایع دستی استان ایلام در ۲۰ خرداد به مناسبت هفته صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی در شهر سرابله برپا می‌گردد. همچنین در نظر داریم جهت معرفی صنایع دستی استان فعالیت‌های ویژه‌ای از جمله نمایشگاه‌های صنایع دستی استان را در کاخ نیاوران و کاخ سعدآباد برپا کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار کرد : هم اکنون ۳۰ دفتر گردشگری در استان فعال می‌باشند که از این تعداد ۱۰ دفتر با کشور عراق در ارتباط هستند.

انتهای پیام / غ

استفاده ۱۷۰۰ مسافر از اقامتگاه های بومگردی ایلام

برچسب ها: صنایع دستی ، بوم گردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.