سه فعال حوزه موزه‌های استان بوشهر در مراسم بزرگداشت روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در مراسم بزرگداشت روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی که به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در مجموعه فرهنگی – تاریخی نیاوران برگزار شد، از ایرج نبی‌پور برای جمع‌آوری و راه‌اندازی موزه تاریخ پزشکی خلیج فارس در بوشهر قدردانی و این موزه به عنوان یکی از موزه‌های برتر در حوزه موزه‌های مشارکتی برگزیده شد.

همچنین از نصرالله ابراهیمی و علی ذاکری به عنوان مدیران اجرایی برتر سازمان میراث فرهنگی به پاس فعالیت در حوزه حفظ و معرفی میراث فرهنگی کشور به ویژه طرح راه‌اندازی موزه منطقه‌ای بوشهر تجلیل شد.

مراسم بزرگداشت روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی چهارشنبه اول خرداد با حضور موزه‌داران کشور، نماینده دفتر یونسکو مستقر در ایران، رئیس شورای بین‌الملی موزه‌ها در ایران، معاون میراث فرهنگی و مدیر کل موزه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار و از برترین‌های حوزه موزه‌داری کشور قدردانی شد.

سه موزه سازمانی و یک موزه مشارکتی، تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان بوشهر فعالیت می‌کنند و همه روزه پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ و آثار تاریخی هستند.

با تکمیل موزه منطقه‌ای بوشهر در آینده نزدیک این موزه نیز برای بازدید دوستداران بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/ک

تجلیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.