رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: مبلغ ۹۲۶ میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت ناشی از سیل به بخش‌های کشاورزی استان ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: مبلغ ۹۲۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای از محل ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بابت پرداخت به کشاورزانی که در سیل اخیر استان دچار آسیب شده اند ابلاغ گردید.

وی با اشاره به تفکیک پرداخت خسارت در هر هکتار بیان داشت: هر هکتار زراعت دیم تا ۲ میلیون تومان و هر هکتار زراعت آبی و باغی تا ۵ میلیون تومان و هر واحد دامداری تا ۵ میلیون تومان و دام سبک هر رأس تا ۵۰۰ هزار تومان، برای هر رأس دام سنگین تا ۳ میلیون تومان و هر کلنی زنبور عسل تا ۲۰۰ هزار تومان و هر هکتار آبزی پروری گرم آبی تا ۵ میلیون تومان و هر تن تولید مزرعه آبزی پروری سرد آبی تا ۸ میلیون تومان پرداخت صورت می گیرد.

حاجتی در ادامه افزود: بر اساس ستاد بازسازی و نوسازی استان هر واحد مرغداری ۱۰۰ درصد تخریب شده تا ۲۰ میلیون تومان و جهت احداث هر ایستگاه پمپاژ گروهی بزرگ با برداشت آب بیش از صد لیتر در ثانیه مبلغ ۸ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/م

پرداخت خسارت سیل به کشاوران  خوزستانی

برچسب ها: سیلاب ، جهاد کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.