نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه جوانان کرمان، حضور تیم فوتبال صنعت مس کرمان در لیگ برتر و تکرار این حضور در جام باشگاه‌های آسیا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست مشترک محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مس برگزار شد و در این نشست که به دعوت پورابراهیمی در محل دفتر وی انجام شد، پیشکسوتان، ورزشکاران و جمعی از روسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان حضور پیدا کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این نشست دغدغه‌های خود از اقدامات نامناسبی که در حوزه ورزش از ناحیه شرکت ملی مس انجام شده بود را مطرح کرد و خواستار اصلاح برخی امور شد.

پورابراهیمی با اشاره به سوابق ارزشمند سعد محمدی در زمان مسئولیت وی در دوره‌های قبل مدیریت شرکت ملی مس گفت: خوشبختانه کارنامه بسیار خوبی از سعد محمدی در حوزه ورزش استان باقی مانده است.

وی افزود: ورود به لیگ برتر و حضور در جام باشگاه‌های آسیا در زمان مدیریت سعد محمدی نشان از اهتمام وی به امر ورزش استان و حوزه ورزش حرفه‌ای دارد.

پورابراهیمی تاسیس ورزشگاه‌های کرمان، رفسنجان و شهربابک را نمونه‌ای از اقدامات سعد محمدی در اهتمام به امر ورزش برشمرد.

وی در این جلسه خطاب به سعد محمدی تصریح کرد: این نگاه مثبت به ورزش باید مجددا احیا شود، مطالبه جوانان کرمانی حضور تیم فوتبال صنعت مس کرمان در لیگ برتر و تکرار این حضور در جام باشگاه‌های آسیاست.

نماینده ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به اینکه باشگاه رسالت اجتماعی به غیر از فوتبال هم دارد، درخواست داریم که مجموعه باشگاه صنعت مس بخشی از منابع را برای رشته فوتبال و بخشی هم برای سایر رشته‌ها در نظر بگیرد که این رشته‌ها براساس میزان مدال آوری، تعداد ورزشکاران و قهرمانی آنهاست.

پورابراهیمی گفت: افتخار کرمان ورزش جانبازان و معلولان است که شاکله تیم ملی را تشکیل می‌دهند و باید حمایت شوند.

وی مطالبه بعدی خود را تکمیل و بهره برداری مجموعه‌های ورزشی نیمه ساخته و رها شده از زمان سعد محمدی، طی یک سال آینده بیان کرد و افزود: مدیر بومی برای باشگاه صنعت مس اولویت اول ما در کرمان است.

پورابراهیمی تصریح کرد: برای مدیریت باشگاه، پیشنهاد خودمان را ماه‌ها قبل با مدیران قبلی و مجموعه اعلام کردیم، اما مورد بی اعتنایی قرار گرفت که با مشورت پیشکسوتان و روسای هیئت ها، فردی انتخاب شود که همه از او تمام قد حمایت کنند.

در ادامه این نشست صنعتی پیشکسوت ورزشی استان کرمان نیز با تقدیر از زحمات پورابرهیمی که در پیگیری مطالبات به حق جوانان اهتمام جدی دارد، از وی به عنوان نماینده تراز ملی نام برد و گفت: این اقدامات شما در ذهن مردم کرمان ماندگار خواهد شد.

سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مس هم با تقدیر از زحمات پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حوزه ورزش تمام آنچه از قبل به کار گرفتیم را مجدداً انجام خواهیم داد و آنچه را نماینده مردم به عنوان مطالبه ورزشکاران مطرح کردند در دستور کار قرار می‌گیرد تا آغاز تحولات را در ورزش شاهد باشیم.

انتهای پیام/ب

نشست مشترک پورابراهیمی و سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار