جشن گلریزان با همت شورای حل اختلاف دزفول در این شهرستان برگزار و بیش از ۳ میلیارد ریال کمک‌های نقدی جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشن گلریزان به منظور جمع آوری کمک‌های مالی و اعتباری مردمی جهت شناسایی و آزادی زندانیان مالی با حضور رئیس دادگستری، دادستان و با همکاری اعضاء شورای حل اختلاف شهرستان دزفول برگزار شد.

این مراسم با حضور ممبینی، رئیس دادگستری، محمدی خباز، دادستان عمومی و انقلاب و کارکنان و اعضاء شورای حل اختلاف دزفول جشن گلریزان جهت جمع آوری کمک‌های مالی و اعتباری مردمی جهت شناسایی و آزادی زندانیان مالی برگزار گردید.

جمع آوری بیش از ۳ میلیارد ریال کمک‌های نقدی در جشن گلریزان دزفول

در این مراسم محمدیار ممبینی، رئیس دادگستری دزفول ضمن تقدیر از مردم خیرخواه و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان در اهداء و جمع آوری کمک‌ها جهت آزادی زندانیان مالی گفت: بیش از ۳ میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان بدهکار مالی جمع آوری شده و با کمک خیرین و به برکت ماه مبارک رمضان و طی تشریفاتی با تلاش شورای حل اختلاف این شهرستان و انجمن حمایت از زندانیان از شکات آن‌ها تخفیف ویژه اخذ و آنان را از زندان‌ها آزاد می‌کنند.

وی افزود: با این کار خداپسندانه و بازگشت زندانی بدهکار مالی به آغوش خانواده خود و شادی این خانواده‌ها باعث رضایت و خشنودی خداوند متعال می‌شود و خداوند مهربان برای این کار اجر و پاداش هم دنیوی و هم اخروی در نظر گرفته است.

جمع آوری بیش از ۳ میلیارد ریال کمک‌های نقدی در جشن گلریزان دزفول

جمع آوری بیش از ۳ میلیارد ریال کمک‌های نقدی در جشن گلریزان دزفول

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن گلریزان

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.