مدیرعامل شرکت پتروشیمی مهاباد گفت: پتروشیمی مهاباد در تولید پلی اتیلن در کشور رکورد زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن مجیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مهاباد گفت: تولید پلی اتیلن در این مجتمع به ۵۶ تن در ساعت رسید و این میزان تولید که ۴۵ درصد بیشتر از ظرفیت اسمی است، در سطح کشور یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

وی افزود: افزایش تولید پلی اتیلن به ۵۶ تن در ساعت با استفاده از دانش و توان فنی مجموعه و با ایجاد تغییر در شرایط راکتور‌های پلیمریزاسیون و در جهت استفاده بهینه از ماشین آلات تجهیزات ثبت شد.

مجیدی تصریح کرد: تولید ۳۷.۵ تن پلی اتیلن به طور متوسط در ساعت با دو راکتور در طراحی مجتمع پتروشیمی مهاباد پیش بینی شده بود که با اهتمام و تلاش نیرو‌های متخصص و با بهینه کردن شرایط عملیاتی تولید، این مقدار ۴۵ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: مجموعه کارشناسان حاضر در پتروشیمی مهاباد همواره درصدد به دست آوردن روشی مناسب به منظور بالا بردن ظرفیت تولید در این پتروشیمی هستند تا با ایجاد تغییر در پارامتر‌های پروسه تولید به محصول ایده‌آل با کمترین هزینه دست یابند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مهاباد، با اشاره به اینکه میزان تولید این مجتمع پارسال نیز با ۲۰ درصد افزایش به ۳۲۰ هزار تن رسید، افزود: ۸۰ درصد تولید این مجتمع صنعتی در سال گذشته به خارج از کشور صادر شد.

انتهای پیام/ج

پتروشیمی مهاباد پیشرو در تولید پلی اتیلن 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.