سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با ظرفیت کامل ناوگان در کلیه خطوط شهری ، تا پایان مراسم به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

اختصاص ۱۵۰دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان در شب‌های قدربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حجت اله مرادی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از آماده باش ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری جهت خدمات دهی ویژه به شهروندان در شب های قدر خبر داد.

مرادی با اعلام این خبر بیان داشت بر اساس برگزاری جلسه با مسئولین اجرایی و همچنین با برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی لازم جهت حمل و نقل ویژه شهروندان در شب‌های قدر ، این سازمان با آماده باش و ظرفیت کامل ناوگان در کلیه خطوط شهری ، تا پایان مراسم به طور ویژه به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد.

وی افزود: این سرویس دهی تا پایان لیالی قدر تداوم می‌‌یابد و شهروندان می‌توانند با آرامش و امنیت کامل در مراسم شب قدر شرکت کنند.

وی ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی سازمان از ساعت ۲۲ سرویس دهی به ایستگاه های مبدا و مقصد جهت رفت و برگشت شهروندان را انجام می دهد.

مرادی گفت: کلیه تمهیدات برای بازگشت شهروندان از مراسم شب های قدر پیش بینی شده و نیروهای ستادی و اجرایی سازمان با آماده باش کامل در سطح شهر بر عملکرد ناوگان نظارت می کنند.

انتهای پیام/ م

در لیالی قدر سرویس رفت و برگشت عمومی در دسترس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.