نادیده گرفتن هشدار‌های صریح رهبری در موضوع برجام باعث شرایط فعلی است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: نادیده گرفتن هشدار‌های صریح رهبری در موضوع برجام باعث شرایط فعلی است.

جوان‌گرایی برای رشد و پیشرفت کشور جدی گرفته شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه.حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته گفت: رهبر معطم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود به صراحت بیان فرمودند که در خصوص برجام و مشکلات کشور هشدارهای جدی به مسئولان داده‌اند اما این هشدارها جدی گرفته نشده است.

وی، افزود: اینکه با وجود هشدارها نسبت به ادامه مسیر اقدام کرده‌اند دلیل اصلی شرایط فعلی است، بنابراین کمبود اهتیارات را بهانه و توجیه این وضعیت عنوان نکنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، عنوان کرد: عده‌ای در تلاش هستند تا اشتباهات خود را به پای رهبری بگذارند، این اقدام نادرست بوده و باید اشتباهات خود را بپذیرند.

وی، ادامه داد: اشاره رهبر انقلاب در دیدار اخیر به موضوع جوان‌گرایی و استفاده از ظرفیت جوانان در اداره کشور، باید توسط دولت و دستگاه‌های اجرایی به صورت جدی پیگیری و عملیاتی شود تا شاهد پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف باشیم.

حجت‌الاسلام قریشی، تذکران رهبری در خصوص اجرای برنامه‌های نامناسب در محیط‌های علمی را بسیار حائز اهمیتعنوان کرد و گفت: مسئولان آموزش و پرورش و آموزش عالی باید در این حوزه با جدیت تمام وارد کار شوند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص برکات ماه رمضان، بیان داشت: یکی از نمودهای اصلی در این ماه برگزاری مجامع قرآنی و به خصوص آیین جمع‌خوانی قرآن کریم است و خوشبختانه با استقبال پرشور مردم همراه شده است.

وی، اضافه کرد: باید قدردان مردم و مسئولانی بود که در این جلسات و برنامه‌ها شرکت می‌کنند و نسبت به معارف اسلامی حساسیت دارند.

امام جمعه ارومیه، فضیلت شب‌های قدر را نیز یادآور شده و از مردم خواست تا نسبت به حضور در مراسمات ویژه این شب‌ها جدیت داشته باشند.

وی، در بخش پایانی سخنان خود، خطاب به مسئولان، درخواست کرد تا در وضعیت اقتصادی موجود با تمام توان از تولید داخلی حمایت کنند و صادرات و واردات را کنترل شده انجام دهند.

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.