امام جمعه شهر ایلام:

استکبار در مواجه با انقلاب اسلامی دچار سردرگمی شده است

امام جمعه شهر ایلام گفت: با تدبیر رهبر انقلاب، استکبار در مواجه با انقلاب اسلامی دچار سردرگمی شده که این امر باعث نفوذ بیشتر ایران در منطقه شده است.

استکبار در مواجه با انقلاب اسلامی دچار سردرگمی شده استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های نماز جمعه گفت:در شرایط سخت کشور رهبر با تدابیر عالمانه مشکلات را برای مردم رفع کرده و سخنان این حکیم فرزانه موجب شده هجمه همه‌جانبه دشمن علیه ایران نقش بر آب شود و سبب شده دوست و دشمن نیز تدابیر کم‌نظیر ایشان را تحسین کنند.

وی افزود: با تدبیر رهبر انقلاب، استکبار در مواجه با انقلاب اسلامی دچار سردرگمی شده که این امر باعث نفوذ بیشتر ایران در منطقه شده است.

امام جمعه شهر ایلام اظهار کرد: نفش جوان در عمر چهل سال با برکت نظام در تمامی عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی و ... تاثیر‌گذار بوده بنابراین این قشر نقش پیشتازی را در کشور ایفا کرده است.

وی ادامه داد: اگر جوانان سه مولفه اصلی در بعد اعتقادی، گرایشی و رفتاری را رعایت کنند نقش پیشتازی در نظام اسلامی ایفا خواهند کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: آنچه مقام معظم رهبری برای آباد کردن آینده کشور انتظار دارد امید به جوانان است و این موضوع مهم مسولیت این قشر را چند برابر خواهد کرد.

وی در ادامه به فرارسیدن سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: آنچه در منطقه موجب مقاومت مردم مسلمان دربرابر استکبار جهانی شده، درسی است که ملت از مبارزه و جهاد مردم خرمشهر در برابر دشمن گرفته‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: روز قدس از یادگار‌های امام راحل است که ملت ایران در این روز با اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین، مانند گذشته این روز را باشکوه برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: حضرت علی (ع) شهید عدالت است و مسلمانان جاهل بی‌بصیرت قاتل او شدند، بنابراین مسلمانان باید تلاش کنند که در مباحث دین شناسایی و عمل کردن به آن، از منابعی استفاده شود که به گمراهی کشیده نشوند.

انتهای پیام/با

سخنان خطیب جمعه ایلام در خطبه‌های نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.