امام جمعه انار گفت: امروز امنیت، عزت و استقلال کشور ما مدیون جانفشانی مردان مقاومت در عملیات‌هایی مانند عملیات بیت المقدس است.

امنیت امروز ما مدیون جانفشانی مردان مقاومت در عملیات‌هایی مانند بیت المقدس استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به فضائل شب قدر اشاره نمود و گفت: خداوند در شب قدر اموری از قبیل زندگی، مرگ، روزی، سعادت و شقاوت انسان‌ها را معین و مشخص می‌سازد.

حجت الاسلام منتظری افزود: با همه تبلیغات سوء بنی امیه و دشمنان اهلبیت آنقدر امیرالمومنین علی علیه السلام صاحب مناقب و فضائل است که در طول تاریخ هیچ کس نتوانسته منکر این فضایل بشود.

وی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: پیروزی‌های بزرگی که تا بحال نصیب ملت ایران شده است مرهون فرهنگ و تفکر بسیجی و گفتمان مقاومت با الگوگیری از سوم خرداد‌ها و آزادسازی خرمشهر می‌باشد.

وی افزود: امروز امنیت، عزت و استقلال کشور ما مدیون جانفشانی مردان مقاومت در عملیات‌هایی مانند عملیات بیت المقدس است.

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: امت اسلامی در روز جهانی قدس بر حسب وظیفه و تکلیف شرعی خود در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس شرکت نموده و از دشمنان اسلام وصهیونیست‌های کودک‌کش اظهارات برائت نموده و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/س

گفتمان مقاومت با الگوگیری از سوم خرداد‌ها و آزادسازی خرمشهر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار